fotos geplaatst - Reisverslag uit Accra, Ghana van André & Anouk Beld & Storteler - WaarBenJij.nu fotos geplaatst - Reisverslag uit Accra, Ghana van André & Anouk Beld & Storteler - WaarBenJij.nu

fotos geplaatst

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André & Anouk

15 April 2012 | Ghana, Accra

Voor diegene die geen facebook hebben, de fotos zijn ook bij het vorige reisverslag :)

• 16 April 2012 - 12:31

Tilly:

Hoi Andre,

Leuk al die foto's. Ik krijg zomaar zin naar je toe te komen als ik dat allemaal zie.
    Ben je zelf niet de lucht ingegaan met dat parasailen? Moet je eens doen, Marjanne heeft het ook een keer gedaan met Tom.
    Je ziet de wereld dan van een andere kant.
    Zit Chris daar nog of was hij maar kort in Ghana?
    Hoe was het om Margriet en Seku terug te zien ?
    Als je naar die plantages gaat slaap je daar dan ook, of zijn het dagtrips ?
    Geen nieuws van het thuisfront, de verjaardagen zijn als gewoonlijk over meerdere dagen verdeeld verlopen met de gebruikelijke aanloop.
    De kwartels zijn alweer gedecimeerd. Laatst weer een bunzing o.d. en van de week zag Marjanne dat er een roofvogel in het hok zich te goed zat te doen aan een kwartelmaaltijd.
    Volgens Marjanne een buizerd, maar dat kan ik me haast niet voorstellen, ik denk eerder een sperwer die een klein gaatje heeft gevonden bovenin waar de bramenstruik door het net steekt.
    In ieder geval: Nu zijn het er nog maar drie.
    Komend weekend gaan Dick en ik via Amsterdam [O. Henk jarig] naar Kitty in Petten, daar blijven we het weekend uitwaaien aan zee.
    Verder geen nieuws, liefs, Tilly.

André & Anouk

André, man 1.80, blauwe ogen, bruine krullen zkt. vis (nijlbaars) +- 2 m. Voor gezellig dagje op het water. Anouk, vrouw 1.68, grijze ogen, lang bruin haar zkt. Ovidiaanse verzen voor gezellig middagje aan het water.

Actief sinds 27 Aug. 2009